zondag 27 januari 2013

Facebook verdiept

Facebook, wie kent het niet?
Zelf heb ik voor 23 dingen een Facebook account aangemaakt.
Eerlijk gezegd kijk ik iedere dag wel een keertje.
Leuk om contact te houden met mensen die je anders niet snel spreekt.

Sinds Facebook zo in het nieuws was met Instagram en privacy, ben ik wel bewuster bezig.
Ik like minder, alleen als ik het echt heel leuk vind.
Maar Facebook en de adverteerders weten mij ook te vinden.
Ik denk wel dat veel mensen zich hier niet genoeg bewust van zijn.
Maar het blijft een leuk medium.
Alleen spelletjes uitnodigingen en dat soort dingen zijn er teveel.
Mensen kunnen daardoor af gaan haken.
En ook met het privacybeleid is niet iedereen tevreden.
Zal Facebook zich daarmee in de vingers gaan snijden.
Waarschijnlijk niet, want veel mensen weten het niet, of staan er niet bij stil.
Ik houd mijn instellingen van Facebook goed in de gaten.




 
 Bedankt coach!!!!

1 opmerking: