zondag 27 januari 2013

'Stand van zaken

Grappig dat pas vanaf de eeuwwisseling er een website is van de bibliotheek.
Dat is dus behoorlijk snel ingeburgerd.
We hebben nu een landelijke website.
Dat is mooi. Er is een mooi landelijk logo, die duidelijk is voor de klant.
De website laat alles zien.
Met mooie buttons voor de sociale media.
Werkt prima! Mensen kunnen verlengen, lid worden, reserveren voor lezingen.
Alleen bij het verlengen mag wel iets duidelijker als het niet lukt om te verlengen.
Verder werkt het prima.

De app voor de mobiel, mag van mij wel iets beter.
Ik vind de app nog vrij simpel.
Natuurlijk, ik kan zien wat er op de pas staat, dat kan ik weer verlengen.
Ik kan verlanglijsten maken, maar ik moet eerst uitvinden hoe ik dan in de catalogus kon komen.
Wel makkelijk om verschillende profielen te kunnen maken.
En ik kreeg net een inleverattendering dat ik van de week mijn materialen in moet leveren.

1 opmerking: