zondag 9 oktober 2011

Ding #8 online plaatjes bewerken.

Een ding waar ik best moeite mee had. Eerlijk gezegd werk ik er nooit mee en dacht ik ook, best leuk (voor een ander). Maar ik ben er nu wel achter wat je allemaal kan. Ik ben eerst bij een site terechtgekomen waar je Andy Warhol's beroemde pop-poster kan maken. Helaas is het nog niet helemaal naar mijn zin, dus dat volgt nog. 


Daarna naar fotoaanpassen.nl gegaan. En toen begon het te kriebelen. Wat kan je allemaal en hoe werkt dit en dat. Van alles uitgeprobeerd en je zag meteen resultaat. Onderstaande foto heb ik uitgesneden en van alles mee gedaan. Uiteindelijk is het onderstaande foto geworden, gemaakt van houtskool (net echt). Ik ga nog meer foto's ermee bewerken en op canvas laten maken. Gaaf he!

2 opmerkingen:

  1. Onwijs gaaf. Is het een foto van Steven?
    Grappig om te zien hoe je van een twijfelachtig mmm naar een 'dit-ga-ik-vaker-doen' overstapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooi geworden! Zo kun je net doen of je zelf zo goed kan portret tekenen (:

    BeantwoordenVerwijderen